6 timmar.

Längtar rejält till imorgon då jag ska få spendera dagen med familjen. Kommer inte bli mer än max 6 timmar sömn men det gör mig inget. Min systerdotter blir stor och fyller 20 år. Fia, Claes och Lukas har också kommit hem från deras bröllopsresa. Ska bli kul att höra hur de hade det på Lanzarote. Dessutom får jag träffa många av mina fina syskonbarn. Ska lämna över lite julklappar till Johannes eftersom jag tror att han också kommer imorgon. Vill ju vara med när han öppnar dem så han får fira lilla julafton imorgon. Antar att jag kommer få en skopa i år också om att jag favoriserar mina syskonbarn, och det gör jag. Jag favoriserar dem som jag faktiskt träffar med jämna mellanrum. Inget konstigt enligt mig. /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0