23:24

Härligt att man nästa jobbat i två timmar och har avklarat hela checklista. Inga ankomster kvar och ser fram emot en natt med filmtittade. Det förtjänar jag efter en helg med mycket fylla. Det är julbordstider och det kan ingen ha missat, iaf inte om man jobbar inom hotell och restaurang. Återstår bara en natt efter den här och sen är jag iaf ledig fram till fredag då det vaknas ett dagpass. På fredagkväll ska jag hem till Fröken Keenans nya lya på söder. Efter det hoppas jag på att möta upp Carlsson och mina förhoppningar om en vinkväll är stor. Rödvinstarmen skriker efter påfyllningen och det är ett behov som måste tillfredsställas snarast. Alkoholist? Javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0