Syrrans möhippa.

Dagen innan jag åkte till Grekland hade vi möhippa för Fia. På agendan stod det bland annat aktiviteter så som höghöjdsbana, biltvättning och poledancing. Höghöjdsbanan var inte att leka med men jag tyckte att det var kul som attans! Under biltvättningen fick man sig många goda skratt och poledancing var ingen dans på rosor. Vi avslutade med middag på Museet och det var verkligen toppen!
Jag har fått lite mersmak av poledancingen så jag, Carlsson och Zara tänkte börja en nybörjarkurs i oktober. Varje måndag under åtta vekor kommer vi köra, en rolig och utmanande träningsform! :D Man känner sig inte ett dugg sexig när man dansar första gången men förhoppningsvis blir man lite bättre eftersom!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0