Så mycket.

Har så mycket som jag vill skriva om att jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska börja i. Grekland var som alltid helt underbart och jag längtar redan tills det blir dags igen. Men innan dess har jag en hel del roliga saker att se fram emot. Min systers bröllop den 10 september, min födelsedag den 11 september och Dublin den 28 september bara för att nämna ett par saker. Vet dessutom att vintern inte kommer bli så lång som förra eftersom jag åker till Miami för att hälsa på Lina i några veckor. Jag känner mig redo för hösten och ser fram emot en mysig höst. Att få kura ner sig i soffan under en filt, lite tända ljus och en romantisk komedi är det jag ser fram emot. Lite sällskap i soffan hade inte varit helt fel det heller ;)
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0