Peppar peppar...

Igår så lagade jag middag till mig och Lina. Det bjöds på hemlagat potatismos med torsk och sockerärtor i en sås av vittvin, senap och charlottenlök. Låter avancerat va? ;) Kallas smaksatt cremefraice! Men gott var det iaf. Jag körde hem Lina och tog sedan bilen till jobbet. Har parkerat den precis utanför dörren på jobbet och ännu har jag inte fått någon parkeringsbot. Vi får väl se hur det går de sista 90 minutrarna! Jag ska iaf ta med mig Emma och åka till Frösunda. Hon ska vara snäll och passa katterna när Fia och Claes ska gifta sig så det kan vara bra om hon får se var kattmaten finns iaf. Jag spenderar nästan alla dagar då jag går av i Frösunda. Dels så får jag kvalitetstid med min gudson och så får jag hjälp att hålla mig vaken. Det värsta med måndagarna när jag gått av är när jag måste ta mig hem till Högdalen igen, trött och jävlig. Nu så kommer den biten förhoppningsvis kännas lite lättare eftersom jag kör hem själv. Dessvärre kommer jag inte kunna stanna på middagar längre för då vågar jag inte köra, med tanke på hur trött jag varit de senaste veckorna. Jag siktar på att röra mig hemåt innan köerna börjar ordentligt.
Idag så ska vi till BVC med Lukas i Solna Centrum och jag hoppas på att Fia är sugen på att kika på lite skor också. Har inga skor som funkar när det är blött på backen och jag har en känsla av att det kommer vara mer blött än torrt den kommande hösten. ;)
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0