Nedräkning!

Bara 8 timmar kvar till jag lämnar kungen för hela tre veckor! Jag behöver verkligen semester. Inte för att jag jobbat så fruktansvärt mycket utan mer för att en kollega kan ställa till det så att en hel reception håller på att gå under. Idag var iaf sista dagen som jag träffade henne och jag avslutade med att säga att hon borde försöka sköta sina kort snyggare på hennes nästa arbete. För här hos oss är det väldigt uppenbart varfrö hon fick sparken från sitt förra jobb. Hon stod som en fågelholk ett tag innan hon undrade vad jag menade? Jag sa bara att vi vet att hon fick sparken och att det kommer hennes nya arbetsgivare också få reda på. Hon förnekade att hon fått sparken och jag bara skakade på huvudet och sa att du kan ljuga för dig själv men vi andra vet... Tragiska människa...
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0