Lesvos

Här på öjn är det varmt, avslappnat och väldigt lite folk. När man var på en bar på kvällen och inser sedan när man står på den enda nattklubben att varenda människa ser bekant ut är det illa... Men det är relaxing eftersom de enda aktiviteterna man kan syssla med här är att sola och äta. Inte riktigt så illa att man längtar hem men det ska banne mig bli skönt att gå utanför utan att känna igen varenda jävel! Att jag ska få hämta mitt körkort och få köra bil helt själv på lördag är också en bidragande faktor till varför jag längtar till lördag! :) Men imorgon så har vi hyrt bil och ska se resten av denna otroligt vackra ö. Molivos och Petra ska föräras med ett besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0