Tja tja bloggen!

Var visst några dagar sen sist...
Helgen på jobbet var ganska så trist. Hände inget roligt och min polis jobbade uppenbarligen inte den här helgen heller. När jag gick av i måndags åkte jag direkt hem till Fia och Lukas. Väl där kom en Lukas i gåstolen hoppandes emot mig. Skrattade när han såg mig, tog upp honom och han kramade mig. Jag började grina. Lite känslig när det kommer till små barn. Lukas kollade förstående på mig och klappade mig på kinden. Han är så smart för att vara 5 månader gammal.
Vi åkte in till stan och mötte upp Sofia för lunch och efter lunchen så registrerade vi oss som blodgivare. Min första tid för att lämna blod är 11/5.
Igår så tog vi en promenad till Fjärilshuset och åt lunch där, sen var det dags för mig att lämna Frösunda och jag mötte upp Emma inne i stan för att se Hur många Lingon finns det i världen. Jag grät typ sista 40 minuterna av filmen men den var lika bra som jag hoppades.
Nu är det tvättstugan som gäller och sen SKA jag ut och springa. Unnade mig själv hela förra veckan att slippa träna. Men det var förra veckan!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0