Spontant på en söndag.

Igår så blev det två flaskor vin på tre personer, allsång och skratt. Vi hamnade efter en liten promenad på Caféet där det var en bra blandning på löst folk. Haglade dockusåpa kändisar där inne, allt från Paradise hotell till Big Brother och Bachelorette. Träffade på en bekant från förr och var glad över att han inte hade sin ständige wingman med sig. Carlsson som skulle jobba idag droppade av lite tidigare än vad jag och Keenan gjorde. Jag landade iaf hemma runt 04-tiden. Somnade och vaknade av en bankande huvudvärk, vägrade gå upp så jag somnade om. När jag väl steg upp så fanns den fortfarande kvar... La mig för att sola en stund och sen kom mamma så jag kunde övningsköra lite. Spännande att få köra en annan bil än Saaben.
Nu sitter jag med hårfärg i håret och mamma har återvänt hem till sig. Hur resultatet blir får ni se lite senare.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0