Skön fredag.

Igår efter jag slutat jobba tog jag mig hem till Fia, Claes och Lukas. Där bjöds det på fredagspizza och så ska det låta. Kan inte ens minnas när jag var ute en helg sist. Måste vara väääligt många veckor sen sist. Nu jobbar jag Fm på Järva och det var väldigt skönt att kunna stiga upp 05:45 och sedan promenera till sitt arbete. Dock så hade jag inte fått någon info om att man tydligen börjar jobba 06:45, det hade visst någon glömt att nämna... Men jag är inte direkt förvånad. Kommunikation är ju inte direkt något som han är känd för. Detta är dessutom mitt första Fmpass på det här stället. Visserligen kunde väl jag ha frågat själv men nu gjorde jag inte det.
Försöker verkligen hålla mig sysselsatt för att tiden ska gå fortare, har hitta en hög med underlag och med mina 11 avresor kan det nästan bli stressigt ;)
Puh, dags att fortsätta jobba då!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0