Lite panik.

Hade lite panik igår när min Iphone vägrade starta. Den dog bara när jag gick ut från gymmet igår. Mina tankar gick i stil med: hur ska jag komma upp till jobbet imorgon? Ingen väckarklocka utan Iphone! Hur ska jag kunna prata med Carlsson? Hur i helvete ska jag kunna spela AngryBirds? Ja, ni förstår...
Nu är krisen över iaf men jag var så uppstressad över att den inte startade så jag kunde inte somna. Sista gången jag tittade på klockan var den 02.15. Att klockan nu ringde runt 05 var inga problem. Huvudvärken sitter där den ska...
Nu blir det jobb och sen hem till Fia och Claes. Ska sova där i natt för imorgon vankas det jobb på Järva och sen 40års kalas. :)
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0