Lång men trevlig kväll.

Jag och Carlsson började på Bistro Berns invigning av uteservering med lite gratis ostar och gratis rosé. Därefter två utsökta glas champagne på Anglais takterass. Därefter vidare till Kungen och en flaska bubbel samt två räkmackor. Vidare till Norra Brunn för stand-up, tillbaka till Kungen för att möta upp Berra och dricka ett glas rött. Härifrån tog vi oss vidare till Soap som fick bli slutdestinationen för kvällen. Några Italienare som kärade ned sig i Berra, såg ganska så bra ut men jag har ju som jag tidigare nämnt svårt med killar som inte kan prata engelska utan brytning. Det klarade inte dessa tre karlar av. Förolämpade grabbarna lite men jag tror knappt att de förstod vad jag sa. Frågade om de tänkte göra som de flesta andra Italienska män gör, bo hos mamma tills de hittar en fru? Kunde de inte svara på... tolkade det som ett ja...
Fick skjuts hem av Berras polare och det tackar jag för. Alltid lika skönt att få hemkörning till dörren. Och med det tackar jag för mig. Imorgon väntar den första natten 10 som jag har framför mig. J I P P I. . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0