Härliga dagar.

Både i söndags och måndags så har solen visat sig från sin bästa sida. Det har varit varmt och skönt ute och det börjar knoppa sig på träden. Själv så har jag roat mig med att ligga hemma på vardagsrummet och solat. Känns som om det är lite tidigt att lägga sig ute i bikini men inne är det ingen som ser mig. Färg har man fått också. Fräknarna kom som ett brev på posten. Jag har dessutom klippt mig idag så nu känner jag mig vårfräsch och härlig. Tog en promenad från Liljeholmen hem till Högdalen efter klippningen och det var en bit att gå, tog ungefär 1h och 20 minuter och det är väl kanske 7-8 km långt. Inte så farligt utan alldeles lagomt. Hade en ljudbok i örat så man tänker inte så mycket på vad man gör. Skaffade faktiskt månadskort på Storytel, så nu kan jag lyssna på hur många böcker jag vill i månaden. Kostar 169:-/månaden och det är inte mer än två pocketböcker så jag vet att det kommer bli plus i plånboken. Normalt sett så köper jag iaf 4 nya böcker varje månad så... Perfekt nattetid när man inte orkar läsa.
/Ida

Kommentarer
Postat av: T

De är ju klockrent om man kan sola inne i sin lägenhet, har man ingen insyn är de bara att sola naken :p

2011-04-19 @ 19:19:11
Postat av: Ida

Inte för att jag är direkt blyg utomhus heller ;) Utan överdel är ju inga problem ute men trosorna behåller jag nog på. Men inne ser ju ingen!

2011-04-19 @ 22:38:54
Postat av: T

hehe ;)

2011-04-22 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0