Driftig.

Idag har varit en av de numera få dagarna när jag känner mig riktigt driftig. Började dagen med att storstäda lägenheten, diska, slänga sopor, ställa undan vinterskorna och sen åkte jag in till stan för att hinna köpa strumpor på Åhléns innan de stängde. Kom ut från Åhléns med lite mer än strumpor... Köpte solskyddsfaktor, nagellacksremover, hårfärg, hårfön och en massa strumpor.
Väl här på jobbet så fortsatte jag hålla igång. Har sorterat ut massa gammal info och ska så småningom göra en innehållsförteckning på det som blev kvar. Dessutom har jag putsat hela backoffice. Nu är det skinande och rent. :)
Jag ser lite trött ut idag men det är skenet som bedrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0