Bara jag som kan ta tag i det.

Börjar få en grym ångest för att jag fortfarande inte har tagit tag i det här med körkortet. Vore grymt skönt att ha bil i sommar så jag kan glida runt lite var jag vill. Så nu har jag bokat in riskettan i maj och skickat iväg en anmälan om en intensivkurs på 4 dagar i Karlsborg. Billigt var det så det kan säkert vara värt att åka bort för att göra det. Blir inte av när jag är hemma för det finns så mycket annat som lockar än att plugga teori. Dessutom har jag beställt hem kod så jag kan boka uppkörning och uppskrivningen. Bara halkbanan som är kvar för att bokas. Jag tänkte dock att det ska jag vänta med tills jag ser om jag kommer med på intensivkursen. Bilen står och väntar på mig så jag vill ingen hellre än att verkligen få det här gjort nu!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej;) Karlsborg är så sjukt vackert på sommaren så hoppas du hinner kika runt lite också:) äta på Idas brygga en jätte trevlig restaurang vid vattnet:)



Lycka till



/Johanna Torgrimsson

2011-04-23 @ 08:59:34
Postat av: Ida

Vad skönt att höra att det är fint där, lite orolig för vad man ska roa sig med på egen hand men då har jag fått ett tips iaf :)

2011-04-23 @ 23:47:32
Postat av: Anonym

Hihi hör av dig när du är där. Om jag inte jobbat så kanske vi kan ta en fika. Är ju inte så långt från mig. :)

2011-04-25 @ 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0