Värdelös.

Har varit en ganska så värdelös dag. Gick direkt hem efter jobbet och somnade även direkt jag la mig i sängen. Vaknade några minuter innan klockan skulle ringa och bestämde mig för att jag ville sova lite till. Så jag steg inte upp innan kl 19. Kände inte för att göra något så jag gjorde mig klar för jobbet och slängde i mig McDonalds på vägen in till Kungen. Anna min kollega blev glad över att få gå hem lite tidigare så då har man iaf gjort en god gärning idag. Packade med mig träningskläderna så jag kan gå och träna på morgonen. Om det blir av lämnar jag öppet, bra när jag kan välja. Har inte tränat på x-antal veckor så det skulle behövas.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0