Todeloo!

Har jobbat i helgen med min favorit, eller okej... Vi har haft överlämningar tillsammans. Men bara det gör så att man tänker tillbaka på den gamla goda tiden när vi jobbade tillsammans på heltid. Igår efter jobbet så hade jag lite smskontakt med Carlsson som var ute och svirade, det slutade med att jag tog en bulle in till Stureplan och mötte upp henne på Anglais. Med raska steg gick vi till Soap. där svepte jag två glas rött medan Carlsson ansåg att hon hade fått i sig tillräckligt redan. Hon började trots slöt kvart i sju imorse sånjag protesterade inte när hon inte ville ha vin. Strax före midnatt frågade jag Carlsson om vi skulle bege oss. Hungrig som ett djur var jag. In på Max och svalde en burgare i en tugga. Adam var på Vickan så jag tittade in där en snabbis. Vet inte när jag såg honom sist men det måste ha varit en evighet sen. Ett till glas vin, lite lättande av kärleksproblem (mina) och lite skitsnack om andra människor (båda två), så begav jag mig hemåt. Väntade tålmodigt i 15 minuter på tunnelbanan och somnade så fort jag la huvudet på kudden. /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0