Sprudlande!

Efter min extra inkomst på 5000:- så kände jag att jag verkligen behövde shoppa. Kunde iaf inte sova längre så jag åkte in till Skanstull och Ringen som är mitt favvo köpcentrum. Litet och personligt. Började med att shoppa lite till lilla Lukas och hade mamma inte stoppat mig över telefon så hade jag gått bananas på barnkläderna. Finns så mycket som är sött och gulligt. Visar inga bilder på presenterna till Lukas eftersom vi ska överlämna de imorgon så väntar jag med att lägga upp de så jag inte förstör surprisen. 
Dessutom så fyndade jag rejält inne på MQ, de hade mellan 30-50% rea och det måste väl ses som en investering. En mysig kofta samt ett par byxor, check! På HM så hittade jag en kjol, lite party/welldressed över den och det gillar jag. Kommer bli riktigt snyggt med stövlar till. Även två bastoppar fick följa med hem. Tänkte egentligen bara kika på nya hörlurar till min Iphone men slutade med att jag köpte ett par för 400:-. Mina gamla har bara ljud på ena örat. På Kicks hittade jag en foundation. Avslutade det hela med att klippa mig och sola, för det var jag värd! 
(bilder kommer senare)
/Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0