Som förr fast bättre!

Igår pratade jag med min älsta syster, hon som valt vägar som leder rakt ner i helvetet. Hon håller på att försöka ta sig ur skiten och har lyckats bra nu i några månader. Jag har inte haft så mkt kontakt med henne sen hon tog ett återfall och efter hon nu har börjat med behandlingen. Igår pratade jag med henne och jag tyckte hon lät lycklig och lite som sig själv. Eller som den som jag vill att hon ska vara. En lycklig mamma med tro på sig själv. Igår hade hon fått fira sin sons femte födelsedag vilket förmodligen inte hade varit aktuellt om hon inte hade varit på ett behandlingshem just nu. Man väljer själv vilken väg man vill vandra och jag tror att våra vägar kommer mötas igen så vi alla kan vara en familj igen. /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0