Smart Ida!

Var så trött så trött igår, så jag somnade redan vid halv nio på kvällen. Vaknade vid halv tre och insåg att jag kommer inte kunna sova mer nu. Så jag gick upp och kokade spagetti och gjorde en pastasås. Har kollat på lite webbtv och förundras över hur vissa människor klarar av att leva tillsammans. Sveriges skönaste familjer skulle jag knappt klara av att leva i, i en vecka. Konstigt nog så har jag inte så mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha så jag tänkte åka in till Sats Globen så fort de har öppnat för att köra lite kondition. Förhoppningsvis så blir jag trött och kommer kunna sova några timmar på dagen. För hur ska jag annars orka med en utgång ikväll?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0