Sagt och gjort.

Eftersom jag nu tröttnat på att "rätt tillfälle" ska infinna sig så har jag nu avslutat någon jag borde ha gjort för tre års sedan. 

Så här löd det. 

Okej. Eftersom vi inte någonsin hittar ett tillfälle för att prata så får det bli ett sms. Jag vill att vi bryter kontakten helt eftersom att jag känner att jag fortfarande har för mycket känslor kvar för dig. Det verkar inte som om du vill ge oss en andra chans så därför är det här det bästa sättet. Önskar dig all lycka och är innerligt ledsen för att det inte blir du och jag. Älskar dig.  

Räknar inte med något svar.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

<3 Jag känner med dig! <3

2010-10-10 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0