Panikångest.

Kommer ni ihåg intervjun jag var på i tisdags? Jag fick frågan om jag är intresserad idag eftersom tjänsten i så fall är min. Jag tvekar... av lite olika anledningar. Så jag bad om att få tänka på det till på måndag och det fick jag. För att göra det enklare för mig så har jag ställt de båda två hotellen mot varandra.

Reisen +                      Kungen +
Mysigt hotell 5*            CHarmerande hotell
Dagtjänst heltid            Natt
Bara manliga kollegor   Underbara kollegor

Reisen -                       Kungen -
Vikariat på 1år              Lönen


Som ni märker så blev det inte lättare...

Det ultimata vore om Kungen kunde ge mig tjänstledig under ett år och ge goaste Emma mitt jobb under ett år. Dessutom så hinner jag inte jobba ihop mer än 2 veckor semester på Reisen och det gör att jag funderar en extra gång. Lönen har jag inte pratat med Reisen om, men jag vet att jag la fram ett lönekrav sist jag var där.

Hjälp mig, hur ska jag göra??
/Ida

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Att arbeta med bara manliga kan ju låta trevligt, men kom ihåg att det är betydligt svårare än du tror.

2010-10-23 @ 07:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0