Lukas!

Min efterlängtade systerson Lukas ankom i natt kl 05:05. En rejäl pjäs som såg till att syrran fick vänta i en evighet. Att gå 14 dagar över beräknad födelse är nog inte så roligt. Det blev en lång förlossning men allt gick bra! (enligt upplysningar från Lukas mormor!) Han vägde 4800gram och var 56cm lång.
Jag har beslutat mig för att inte våldgästa min syster och Claes även om jag inte vill annat än kasta mig på första tunnelbana till sjukhuset. Tänkte istället låta de komma hem och komma in i lite rutiner och så besöker jag dom om 10 dagar när jag min nattvecka är slut. :)
GRATTIS TILL ER BEBIS!

Kommentarer
Postat av: Fia syster

Gumman älskar dig!

2010-10-18 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0