Igår..

Har inte berättat så mycket om kvällen igår, men jag och Carlsson började på Anglais med några drinkar och lite champagne. En amerikan vid namn Valentino satte sig obekvämt nära mig och vägrade sluta prata med oss så då var det bara att göra det bästa av situationen. Visade sig att det var en helt reko snubbe. Nån vi snackar med men inte ligger med. Ett bra satt att förklara honom. På väg till Anglais stötte vi på Hanner och Beshirsom skulle till Anglais en sväng först men skulle till Soap senare. I samma veva kommer Valentino igen springandes och med andan i halsen så säger han till Carlsson att hon aldrig sparade sitt nummer i hans telefonbok. Men det hade hon gjort och signerat sig själv som: Carlsson the best. Valentino följde med till Soap han med och innan vi kommit fram så har vi stött in i många av mina kollegor från Kungen. Så vi hänger med dessa fantastiska människor hela kvällen. Tänkte att vi skulle ta en tur på Labbet efter Soaps stängning men det var STÄNGT! Sen när brukar det vara stängt på torsdagar? Förvirrande nog så käkade vi en hamburgare och så tog jag och Mohammed en promenad till Sergels Torg och jag matchade min nattbuss perfekt. EN TOPPEN KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0