Effektivt!

Vaknade runt 13:30 idag utom baksmälla vilket också bara bevisar att det verkligen var en otroligt kul kväll! Solen sken ute och jag tänkte gå ut och promenera men kom på andra tankar. Istället så började jag storstäda här hemma och det tog sin lilla tid. Nu har jag även varit en sväng på Systembolaget och handlat lite vin, mat och snacks till kvällen. Idag ska jag leka svensson svensson och ha fredagsmys framför tv. Ingen utgång för min del idag alltså. Har ringt och beställt thaimat och ska strax gå och hämta maten. Ska upp relativt tidigt för vi ska hälsa på Lukas på förmiddagen och på kvällen ska jag hem till Helenahs nya lya för lite vin. Mysigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0