Denna stress!

Hade bestämt med Carlsson att vi skulle träffas inne i stan när jag hade vaknat. Sa till fröken att jag vanligtvis brukar stiga upp runt 16-tiden. Så även idag men fröken Carlsson verkade vara av uppfattningen att jag hade försovit mig eller att jag är en sömntuta. Vaknade av mig själv 15:55 och ser att jag har två sms från fröken. Det första var att jag skulle höra av mig om jag vaknade tidigare och det andra stod det kort och gott bara: Kuckelikuu! Jag ringer genast upp henne och hon ber mig att skynda mig, sagt och gjort. Jag prioriterar bort allt oväsentligt som att äta frukost och sminka mig. Hinner duscha, fixa håret, klä på mig och gå ut för att ropa på katten på 15 minuter. Går till tuben och missar tåghelvetet med fyra sekunder.
Väl på bion så är det lite delade meningar om vilken film vi ska se, enligt min uppfattning så valde Carlsson filmen. Enligt Carlsson så var det ett gemensamt beslut. Filmen, The American med George Clooney hade ca 10 meningar och var rent ut sagt urusel. Carlsson suckade så högt under hela filmen så jag tror att jag har fått baksug på mitt vänstra öra. Hon påstår sig säga att det var enda sättet för henne att få tillräckligt mycket med syre till hjärnan för att inte somna på bion.
Nåväl jag fick iaf lite kvalitetstid med min bästis. Dumt att klaga.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0