Coming up!

Nu är det snart bara en natt kvar, halleluja! Det har gått bra att jobba så här många dagar i sträck men jag ser fram emot att kunna vakna upp hemma utan att vara tvungen att lämna lägenheten. Det finns lite att se fram emot dessa fyra lediga dagar, som bio med Carlsson på torsdag. Hon är ledig på fredag så jag tänkte att jag skulle lura i henne nåt glas vin efteråt också. Vore roligt att barhänga lite på Kungen när man för ovanlighetens skull får dricka alkohol. Har även pratat med favoriterna som jobbar på Bakfickan om att köra en utgång tillsammans och det borde bara bli helt fantastiskt roligt. På Söndag så ska jag träffa Hanna och Lisa, mina fd kollegor! Ska bli härligt att få dricka lite vin och skvallra hej vilt!
Annars så har jag två dagar som är oplanerade och förhoppningsvis så kan jag besöka min nya favorit Lukas då. Vill snusa på bebis! Sen ska jag träna också, har inte blivit ett enda pass under hela nattveckan. Har helt enkelt inte orkat!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0