Vi bor på landet!

Nu har jag iaf vaknat för dagen, svårt att inte vakna när mamma har stigit upp. Har sovit gott och ser nu fram emot att få äta frukost med det brödet som jag köpte med mig från handelsträdgården igår. Kvällen igår var mysig, Theo spenderade kvällen med oss och blev väldigt förtjust i Carlsson. Mig kallade han moster Fia men Carlssons namn hade han inga problem att komma ihåg. Han körde en snabb husesyn med Carlsson och hann nämna saker som det är är den stoooora sängen och den är jättesköööön och när han visade sin lilla säng som var bäddad med Blixten McQueen sängkläder så tyckte Carlsson att han sa en liten skit. Hysteriskt roligt tyckte jag. Theo ville att Carlsson skulle sova på soffan hos dem så han har nog hittat en nu "pompis" som Johannes hade sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0