Tjatigt.

Igår under tiden när jag träffade min syster så var det ett väldans tjat om mitt kärleksliv. Det var tydligen svårt att tro att jag inte träffar någon för tillfället. Visst att min mobil piper till var femte minut med sms från diverse olika män och kvinnor. Men lite krasst sett så blir jag glad av smsen från vännerna och smsen av fd. "fikakompisar"* känns väl uppskattande och så men är det någon som jag skulle vilja träffa när det väl kommer till kritan? Vet egentligen bara en som jag skulle vilja träffa igen, snygg, sexig och fruktansvärt rolig kille. Tror dessvärre att han har flickvän. Men han är den enda som jag verkligen inte kan sluta tänka på och fantisera om. Tro mig, han är så het att man inte ens behöver smör på honom! Att han dessutom hör av sig med jämna mellanrum och sist ville han informera mig om att han kommer finns lite närmare Stockholm. Kändes nästan som ett hån...
Men det återstår väl bara för mig att sukta vidare.
*Knullkompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0