Shopping!

Igår efter min sista nattpass så åkte jag hem och städade lite. Mamma kom och hämtade mig och så åkte vi först en tur till Farsta för att köpa kattmat och säga hej till min vackra gravida syster Anki som jobbar på djurkliniken där.
Planen var att storhandla mat men ändras väldigt fort när jag kom till Kungens kurva. Istället la jag fokus på att hitta julklappar till mina älskade syskonbarn, Lukas, Theo och Johannes. Lyckades köpa till alla de små liven för lika peng. Rättvist ska det vara!
Dessutom så är det första advent så jag shoppade nya gardiner, dukar, lampskäm och ljuslyktor. En liten julmakeover för endast 500:-. Så här blev det efter julpyntandet var klart.
Observera den galna katten på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0