Rivstart.

Måndag idag igen.
Har nu återigen bestämt mig för att ta tag i min kropp. För vilken gång i ordning kan det vara nu tänker ni och även jag. Min våg här hemma saknar batterier men jag uppskattar mig vikt till ca 75 kilo. Midjemåttet mitt är på hutlösa 98 cm!!!
Så jag har nu återaktiverat mitt medlemskap på GI viktkoll, en bra sida där du lätt kan hålla koll på vad du stoppar i dig och även lätt hålla koll på din förbränning vid träning. Vet ju hur jag själv fungerar vid det här laget och jag MÅSTE ha allt svart på vitt så jag vet hur det går för mig. Började min dag en bröd, vilket kanske inte var den bästa frukosten på en Rivstart med GI men det var det som fanns hemma, kompenserade detta med 55 minuters promenad och ska köra BodyPump vid 16:30 idag. Under ett Pumppass så förbränner du ca 500-600 kcal, vilket är väldigt bra för en timmes träning.
Mina två stora dilemman med detta är: Alkoholen samt träningen under min nattvecka. Har nu lovat mig själv att efter varje avslutat nattpass att jag alltid ska promenera till Skanstull och ta tunnelbanan därifrån och iaf försöka träna 4 ggr innan jobbet under nattveckan. Som ni förstår är det en tuff plan som jag lagt upp för mig själv men ju tuffare man kör ju snabbare når jag resultat.
Så strax dags för träning inne i stan och efter det så ska jag handla bra GImat att ha hemma. Inga mer ballerina kladdkakor eller pepparkakor.
Snälla ni alla, peppa mig nu ordentligt och hjälp mig att nå mina mål!
/Ida

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Ååh vi skulle peppa varandra. Jag har blivit sjukt lat sen jag började att jobba heltid. Måste verkligen ta tag i träning och kost...

2010-11-08 @ 17:53:04
Postat av: Ida

Klart vi ska peppa varandra! Synd att vi inte kan träna tillsammans också... :)

2010-11-08 @ 18:05:50
Postat av: Malin

Ja, det hade varit jätte bra!

2010-11-08 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0