Morgonstund.

Denna arla morgon har jag redan hunnit diska, planera dagens lunch samt middag och nu har jag precis ätit frukost. Inte illa pinkat om vi säger så. Vaknade runt 04:30 och önskar att jag någonsin hade varit så här pigg när jag jobbade dag och man var tvungen att stiga upp så här tidigt. Har bokat in mig på ett spinningpass 06:45 och efter det ska jag hem och förbereda mig på att jobba en kväll på Järva. Har ingen aning om vem jag jobbar med men efter lite snokande på facebook kan det mycket väl vara Carlsson som jag ska bilda team med. Då blir det lite som på den gamla goda tiden.
Strax dags att hoppa i träningskläderna men först ska jag dricka en kopp te.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: whatshername

Fin design och bra innehåll! :)



Gå in på min blogg om du har lust och tyck till om mina vett och etikettinlägg, kanske har du en åsikt om innehållet? ;)



Följ mig gärna på bloglovin, lämna en kommentar isåfall så följer jag dig med! :)

2010-11-24 @ 06:42:32
URL: http://restlessheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0