Lite störande.

Ja, jag håller fortfarande på med min GI diet och det har gått över förväntan under min natt vecka. Har samtidigt varit lite krasslig så det blev ett pass på måndagen och sen har jag fått hålla tillgodo med promenader. Käkade ute i fredags och lördags och jag har insett att ibland måste man göra undantag för att inte ge upp helt. Tidigare har jag alltid varit av den inställningen om man slarvat eller fuskat så kan man lika gärna ge upp helt men den inställningen har jag ändrat den här gången. Nu är det mer åt nya tag hållet. Ett exempel på det här är tex: i fredags så åt jag en skaldjursgryta som hade krutonger, jag åt krutongerna men det är inte hela världen. Inte en anledning att ge upp.
Jag har iaf inte ätit en enda kaka eller bakverk. Mycket tack vare den mörka chokladen som är okej att äta i små mängder. Så hur har det gått under de första två veckorna då?
-2 cm i midjan samt -2 kilo på vågen.
I den här takten tappar jag vikt långsamt och bra. Aldrig bra att tappa för mycket för fort. Då är risken bara större att man går upp snabbt igen.
Så jag kämpar helt enkelt vidare!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0