Låter som en hel karl!

Min förkylning har satt sig på stämbanden, BIG TIME! Låter som om jag kommit in i målbrottet en gång för alla. Men känner mig pigg i övrigt så vi går vidare.
Vaknade innan alarmet ringde idag vilket alltid är lika skönt, lagade mat till mig själv och kom sedan på att jag kunde promenera från Skanstull till jobbet för att kolla hur långt det var. Var ute i god tid. Det var en fin promenad och vädret var alldeles perfekt. Massa syre i luften efter regnet som kom tidigare under dagen. Det var lite mer än 3 km hela vägen och det tog inte mer än 35min hela vägen. Lagom vardagsmotion tycker jag. var framme en timme innan mitt pass började så jag drack en kaffe och snackade lite skit med Emma innan jag stämplade in. Emma fick gå lite tidigare och jag började min arbetsvecka med att städa upp efter andra. Det verkar bara vara jag som inte kan jobba i ett stort kaos eftersom ingen plockar eller städar. Nåväl, jag får väl skylla mig själv eftersom jag är pedanten.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0