Kört tänkte jag.

Somnade direkt efter Ensam Mamma igår och vaknade runt 08-tiden i morse. Just snyggt tänkte jag för mig själv. Min nattvecka börjar idag och om jag inte lyckas sova mer så kommer jag ha varit vaken i ca 24 timmar, vilket kanske inte är det ultimata. Vägrade gå upp med undantag för att göra frukost och ta med den till sängen. Läste ut Elsas värld och somnade om runt 12. Vaknade tre timmar senare. Bra. Började min dag med att diska och nu avnjuter jag en kopp varm choklad med vispad grädde, modell enorm. Lite senare väntar lite matlagning och en dusch för jag måste jobba i en vecka nu. Har påbörjat en penicillinkur mot halsflussen och hoppas på att kunna inta vanlig föda snart.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0