Funkar.

Idag har det gått riktigt bra med maten och GBvärdet. Igår så sköt det i höjden efter mackorna som jag åt till frukost.
Frukosten idag blev en omelett med bacon, körsbärstomater och fetaost.
Lunch: Äggröra, bacon, avokado och en tomat.
Middag: Citronbakad lax i ugn med en spenatsallad med körsbärstomater och fetaost.
Träning idag: INGEN.
Har inte direkt varit promenadväder och min träningsvärk är inte att leka med. Så det får bli ett lunchpass imorgon på Sats. Egentligen så ska jag bara köra lågintensiv träning som promenader under rivstarten med GI, men jag finner det inte särskilt roligt att bara gå. De dagar jag inte rör på mig är då givetvis extra viktiga kostmässigt. Idag har varit en exemplarisk dag.
Bjuppar på en bild på middagen.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0