Dör, så trött är jag!

Har shoppat hela dagen känns det som. Det tog en timme att komma till shoppingen och en timme att komma hem från shoppingen. Har köpt julklappar till mamma och lillebror och även "lite" små grejer till mig själv.
Bestämde att jag skulle slå till. 345:- för en Clean parfym anser jag är ett kap!
Ett par läderhandskar kommer nog komma till hands... (haha, fyndigt)
Raggstrumpor att ha i gummistövlarna.
Tjusig skjorta, inte med spets men med brodyr.
Nya sköna sängkläder i bomullssatin. Underbara från Hemtex!
Nu ska jag dricka en kopp te och kolla på Idol.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Shooopoholic! ;)

Fina grejer gums.

2010-11-27 @ 09:58:56
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0