Då var det slut!

... på det roliga. I natt går jag på mina nätter och har hela nio st härliga framför mig. Börjar med att jobba en natt på Kungens grannhotell. Ska bli skönt att rulla tummarna den första natten.
Eftersom min träningsvärk går att leva med idag och min hals bara raspar lite så kör vi lite Body Pump i Globen idag kl 16:00. Känner mig lite stressad över att jag inte vet hur mycket jag kommer orka träna under nattveckorna så jag försöker kompensera det redan nu.
Promenera till Skanstull/Gullmarsplan ska jag göra varje morgon, om nu det inte är spöregn eller snöstorm. Så ni som jobbar med mig kan väl sparka lite på mig på morgonen så jag kommer igång?
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Jag vet hur besatt man blir när man börjar äta rätt, för man måste ju tänka på det just så att det blir rätt!

Ska peppa dig när jag kommer hem, men du verkar peppad nu ändå. You go girl!



Miss yew, puss o kram

2010-11-13 @ 20:18:18
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0