Bättre människa.

Trodde aldirg att jag skulle säga det här... Jag har alltid varit av den tron att människor inte kan förändras, man kan inte styra en vilja att vilja göra något annat. Nu vill jag ta tillbaka det. För det finns faktiskt en människa som har förändrat mig. Numera ger jag gärna komplimanger och beröm för det jag gillar. Jag uppskattar det lilla i livet för jag vet nu att det finns människor som har det betydligt sämre. Jag dömer direkt men alla är värda en andra chans. Varje människa är fin på sitt sätt. Hade inte den här fina människan gjort entré i mitt liv så hade jag varit en bitter, småelak och ounnsam person. Nu är jag istället levandsglad och jag glad för det lilla. För med bra vänner finns inga katastrofer utan bara incidenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0