Bästa Max.

Min kollega Max har varit på semester i sitt älskade New York och när han kom hem hade han med sig följande till mig.
Kommer ni ihåg att jag köpte nya produkter för mitt ansikte, cleansern är helt helt okej men ansiktskrämen kan jag inte använda. Så jag har gått tillbaka till min vanliga från Nivea som jag tycker funkar bäst. Lina har använt Ole Henrikssen produkter länge och hon älskar dem. Ska bli kul att se hur min hy reagerar.
Nyckelringen med kossan är ju bara för söt, tycker ni inte? :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag köpte också produkterna från kicks och ansiktskrämen var helt värdelös. Nu kör jag på produkter från clinique istället som är helt underbara.

2010-11-13 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0