Sovmorgon.

Har sovit till 12 idag, välbehövlig sovmorgon skulle vi kunna kalla det. Hade tre missade samtal när jag vaknade, tydligen varit populär den här morgonen.
Ska väl mest bara hoppa i lite kläder och åka in mot stan, ska möta Lina. Ska kanske ta en sväng förbi Mama Mia för en gyn undersökningen. Har slarvats lite på sista tiden. Inte bra. Inte för att jag tycker att det känns som om att jag  har nåt utan mest för att vara helt på den säkra sidan. Känner än en gång att jag ger ut för mycket information men jag bjuder väl återigen på det då.
Dessutom så ska vi träna lite SpinningPuls ikväll på Stureplan. Eftersom den här j*vla träningsvärken vägrar ge med sig så får jag väl träna bort den.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0