Sorry.

Kom på så här mitt i natten att jag visst inte hade uppdaterat bloggen idag. Så bättre sent än aldrig. Egentligen har jag inte så mycket att berätta, jag kom hem sov, vaknade, käkade på tacobar och sen började jag jobba igen. Bara ca 5 timmar kvar tills jag är ledig i sju härliga dagar. Vi rivstartar den lediga veckan med en lite AW med Carlsson och lillebror. Undra om Carlsson vill komma förbi hemma hos mig och dricka lite Champange innan vi åker in till Malmen. Känner att flaskan som jag fick av tre favoritstammisar är ett ypperligt sätt att fira den första lediga veckan med. Eftersom jag haft en vit vecka och kommer ha det framföröver varannan vecka, så måste man väl öka alkoholintaget under sin lediga vecka? 
Hoppas att tiden går fort nu, kanske skulle slå en pling till Marco? 
Pusshej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0