Sommartider.

Usch och fy för att sova bort en underbar sommardag som denna. Pallrade mig upp vid fyra-tiden och åkte in till söder. Panikshoppade tre toppar på H&M och sen hämtade Lina upp mig och vi åkte hem till henne. Lina är brun som en pepparkaka och jag är blekast i hela världen, kändes det som.
Vi kastade in Linas väskor och gick till Sickla för att käka. Pratade om pojkar/män och planerade vår lilla utgång på onsdag. Lina och jag har en tendens att dra fram som en orkan så ni lär ju bli varse... :P
Åkte in mot stan för att jobba, kikade in en snabbis på Anglais där Carlsson käkade middag och drack rosé med Olga, trevliga tjejer. Gav Olga lite tips inför hennes kommande resa till Miami och skyndade mig till jobbet.

Väl här så har jag bestämt mig för att köpa en IPAD, perfekt att ha med mig på nätterna på jobbet. Men kunde inte få igenom köpet eftersom jag inte hade internetdosan med mig... Irriterande...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0