Snart är det slut på det roliga.

Eller förlåt mig, snart börjar det roliga!
Inte mer än tre timmar kvar tills dess att jag är lite ledig. Har tagit på mig att jobba dag på lördagar. Ett litet mellanpass.

Idag när jag vaknade så pratade jag lite på msn med en "vän", han var inte så sugen på att bara sitta hemma så jag erbjöd honom att komma förbi en snabbis innan jag började jobba. Så det gjorde han. Vi tog en snabb  fika innan det var dags för mig att åka till jobbet.

Nu till veckan har jag en hel del planerat, imorgon så blir det träning med Lina, tisdag blir det Gröna Lund med en bra blandning av människor, onsdag blir det bio med Lina och jag ska äntligen få se Snabba Cash. Ev så kanske jag ska käka middag med Göran efter filmen. Det lämnar vi lite öppet. Har i natt förklarat en del saker för Göran som jag visserligen tror han redan vet, men det går ju alltid att spela ovetande.

Nu ska jag städa lobbyn lite, mest för att fördriva tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0