Ska man fylla kanske?

Har bara 4 rum kvar och inga ankomster. SKa man kanske ta in drägget och packet från stureplan för att få sig ytterligare en biobiljett? Vem vet?
Annars så har jag en av dom där dagarna som jag får kanske tre ggr om året. Ett av de få tillfällen som jag saknar en viss person otroligt mycket. Dessutom är det verkligen inte alls läge att höra av sig idag. Men jag jobba ju iaf så vad skulle han kunna göra? *suck*


Ringde till min syster Fia idag och frågade vilken dag som passade dom bäst för att jag skulle bjuda in mig själv på middag. Hon skrattade gott och sa att det fick bli tisdag. Då kommer även Johannes och mamma. Så vår lilla AW får bli på tisdag Carlsson. Och om lillebror vill hänga på så är du välkommen, självklart får du slagga på min soffa.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0