Mors dag.

Undra när det ska bli barnens dag?
Imorgon bär det iaf ut på landet för att fira lilla mamma. Hoppas på varmt väder så man kan spatsera runt i bikinin och njuta ordentligt. Har blivit en social helg. 30-års kalas i fredags som verkligen var super trevligt. Avslappnat och nära till skratt. Claes blev nog nöjd med presenten han fick och han påstod sig ha anat att något var på G (överraskningsfest) men jag tvivlar...
Idag så jobbade jag dag och det var full rulle, skönt med lite tempo ibland men rätt så skönt att ändå ha sina nätter kvar. En av mina kolleger deklarerade idag att han hade pratat med receptionschefen om att han vill att jag börjar jobba dag istället. Det var ju gulligt, men jag jobbar nätter nu för att jag vill det, inte för att jag måste. Vi får väl se vad som händer i höst. Tidigast i Oktober kommer jag ens börja tänka på att byta jobb.
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0