Love life!

Har suttit en hel dag ute i solen med underbara människor. Ingen nämnd ingen glömd. Vi har ätit massa delikatesser och njutit av solen. Skrattat gott både med och åt varandra. Blir sommaren ens i närheten av den här senaste veckan så kommer det bli helt fantastiskt. Efter att ha hängt i Nytorgspark i många timmar satte vi oss på Missisippi Inn för att käka. Helt okej! Jag och en annan kille skulle jobba natt så vi tog sällskap till centralen.
För övrigt så är världen väldigt liten. En kille som jag hängde med idag var från Strängnäs och den enda som jag vet är från Strängnäs är en av mina trogna läsare. Så jag frågade lite spontant om han visste vem det var, och det gjorde han! Liten värld va? Mr T, killen heter Jens och era mammor känner varandra! :)
Nu ska jag bara jobba hela natten och hoppas på att den går fort, för jag är trött som attans!


Kommentarer
Postat av: Mr T

jasså, du har sprungit på Jens!! Ja de stämmer att vi känner varandra. Skoj!!

2010-05-22 @ 12:27:02
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0