Lite mer detaljerad.

Har varit dålig på att uppdatera bloggen under dagen. Dels så har jag varit trött och sovit till efter 16 men sen så var jag även och såg Sex and the city 2 med Lina.
Igår så var vi alltså på Malmen och käkade middag, delade på två flaskor rosé och fnissade åt diverse saker. Mysig kväll blev det. Hade sms kontakt med Göran under tiden som han jobbade och smidde planer via den vägen. När tidsoptimisten väl slutade så åkte vi hem till mig för att kolla på film. Eller fika. Kalla det vad ni vill. Försökte hålla mig vaken så länge som möjligt men Göran var seg och inte särskilt underhållande igår så jag somnade kanske runt fyra tiden. Det var väl ganska så mysigt igår men jag känner på mig att det här inte kommer fortätta så länge till. Göran drog runt lunch och jag fortsatte sova. 
Filmen var bra, många hysteriska skratt och 2.5 timme kändes inte så långt. En kaffe efter bion och nu står man på jobbet. Rätt så pigg för att det är första natten.
/I  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0