Lina, min Lina.

Lina,
hon är den som jag aldrig är ovän med. Vi har alltid olika åsikter men kommer överens strålande iaf. Hon är det absolut sötaste och raraste personen jag känner. Är jag sjuk så finns hon där som en mamma för mig. Hon jag blivit dumpad så är det Lina som håller mig sällskap mitt i natten. Lina är den som jag går på festivaler med, både för humor och musik. Vi kan umgås en hel dag utan att säga ett ord till varandra. Bara läsa en bok i varandras sällskap är också att umgås. Hon är den som göder mig med mat när jag inte orkar köpa hämtmat eller laga själv. Sen är Lina två personer i en, hon har en partysida som kommer fram efter nåt glas vin. Då grabbar, är hon farlig! Har hon bestämt sig för någon så vet jag att hon får honom. Lina är en mansslukerska i en liten kropp. Hon är liten men naggande go min Lina. <3

Kommentarer
Postat av: Mr T

Härligt att ha en sån vän :)

2010-05-13 @ 21:10:59
URL: http://livetsommrt.blogg.se/
Postat av: Ida

Man behöver inte många vänner, utan ett par tre stycken som är riktigt bra att hålla i när det blåser! ;)

2010-05-13 @ 21:20:25
Postat av: Mr T

visst är det så ;)

2010-05-13 @ 21:28:59
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0