Igår.

Ja, dagen igår var inte helt bortkastad. Käkade lite thaimat och mötte sen upp Göran inne i stan för att hänga en timme innan jag började jobba. Vi möttes på Flyt och där gick vi igenom lite av den senaste tidens händelser med HH, Göran erkände att hon har gått över gränsen men att han fortfarande inte vill lägga sig i. Det vill inte fortfarande inte jag heller, men det verkar som om man inte här nåt val. Göran var hungrig så vi drog till Missisippie Inn, jag åt en dessert och drack kaffe. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om Göran, vi kommer bra överens och har roligt i varandras sällskap. Mer än så vet jag inte. Göran sa en del grejer med det får stanna mellan honom och mig. ( Nej, Carlsson, du och jag har inte kommunikationssvårigheter utan det var det jag pratade med dig om på telefon)

Annars så fick jag besök i natt av Jonas, killen från picknicken häromdagen. Han kikade förbi och sa hej tillsammans med två vänner. Härligt med norrlänningar. Märks så tydligt, för det är bara norrlänningar som kommer oänmälda, det skulle en stockholmare aldrig göra. Men jag är ju van eftersom jag också är född norrut. Så skönt nu när jag jobbar inne i stan, eftersom chansen för att folk ska orka kika förbi är ungefär en miljard ggr större än om jag jobbat natt på t.ex. Hasselbacken på Djurgården.

Dessutom så lyckades jag få fullt hus i natt, har visserligen kämpat hårt för det så jag tar tacksamt emot biobiljetten.  
/I

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min åsikt är att Göran ska ta hand om sina problem innan han "skaffar nya"! Vadå vill inte lägga sig i??? Blir så arg när jag hör detta!!!!!!! Det är ju hans problem och verkligen inte ditt! Göran, grow some balls! Ida, dumpa skiten, inte ens värd att ha som vän! Vänner ska göra ens liv roligare inte skicka hysterisk brudar efter en och inte våga lösa problemet! You need a real man! Kram

2010-05-20 @ 09:42:53
Postat av: Anonym

Min åsikt är att Göran ska ta hand om sina problem innan han "skaffar nya"! Vadå vill inte lägga sig i??? Blir så arg när jag hör detta!!!!!!! Det är ju hans problem och verkligen inte ditt! Göran, grow some balls! Ida, dumpa skiten, inte ens värd att ha som vän! Vänner ska göra ens liv roligare inte skicka hysterisk brudar efter en och inte våga lösa problemet! You need a real man! Kram

2010-05-20 @ 09:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0